bmwdude Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 http://videos.streetfire.net/Player.asp ... kw=13&p=16 SJEKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 R Å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 The Hulk bimmer!! Den var da kul, stilig farge var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 er jo helt klart en showbil så den skal vel være slik..men skal være ærlig å si at dette ikke var helt min stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 er jo helt klart en showbil så den skal vel være slik..men skal være ærlig å si at dette ikke var helt min stil! Helt enig.. Så ut som et godt stykke arbe.. men den var ikke akkurat fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott showcar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott showcar Jepp! Pen "showbil" Den var ihvertfall gjenomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Den bilen der er helt sinsyk. Den kunne jeg virkelig ha tenkt meg å ha i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott showcar Slike biler kaller jeg: "Klipp, Og Lim biler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott showcar Slike biler kaller jeg: "Klipp, Og Lim biler" Hehehe kansje du gjør det slikt ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott showcar Slike biler kaller jeg: "Klipp, Og Lim biler" Hehehe kansje du gjør det slikt ja!!! Men, jeg har sett styggere biler, helt ok, men ville nok ikke gitt en million for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Rompa på den var sexy, men fronten syntes jeg ble litt vell overkill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Moro å sett om den kunne kjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Den bilen der er helt sinsyk. Den kunne jeg virkelig ha tenkt meg å ha i garasjen I garagen og på "show-treff" men ikke på veien!! Er alt for skrikende i forhold til den vanlige trafikken, så tror neppe jeg ville ha vist meg i en sånn en annet enn på "show-treff" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Fin er vel å ta hardt i, men innovativ og rånete er vel mer dekkende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå