mEhE Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 haha...dette hva toppen av kransekaka!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=975073 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=974469her er vel mer riktig pris.. samme bil ... tror han virkelig han skal få igjen pengene for styling?? Sykt! Idioten skal pinadø ha 75000NOK for den stygge stylinga altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Ey!! Ikkje at eg forsvarer verken utseende eller pris, det er nå opp til hver enkelt, men eg kjenner faktisk denne personen dere snakker om. Ser helst at dere ikkje referer til han som "idioten"... Blir litt rart å lese slikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 haha...dette hva toppen av kransekaka!!!http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=975073 Utrolig . De lyktene kan da ikke vært montert for utseende sin skyld . Så dårlig lys er det ikke på E34, at slike må monteres . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg har sett ekstralys som tar seg bedre ut enn det der ja... Sjeldent jeg ser det på BMWer egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Den var jeggu stygg! Fytti grisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Marlo skrev:Var vel litt spesielt med 2 dører og 25 seter også. Var nok meninga å skrive tallet 25 under ANTALL HESTER... HEHEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Må sei speglane på opel'en ligna mistenkeleg mykje på nokre andre tyske speglar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Marlo skrev:Var vel litt spesielt med 2 dører og 25 seter også.Var nok meninga å skrive tallet 25 under ANTALL HESTER... HEHEHE Er det montert lystgass på den jævla opel`en også..syns det hørtes litt drøyt ut med så mye hester på en vanlig corsa..kanskje derfor han tror han skal få så mye penger for den,eller om du får med pengetre-frø når du kjøper bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 hehe,. Litt av en (råne)bil. Noe av det styggeste jeg har sett og definitivt ikke verdt 125k. Nei jeg byr 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå