Bjørn 320 Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Burde kanskje vurdert å skrive kva kasse det gjaldt... Men reknar med du meiner subkasse! Men kva treng du egentleg hjelp til? Går det så går det, går det ikkje så har du eit problem! få dein inni bagasheromme ferr faan..!! Ja, og viss det ikkje går inn den vanlege opningen så får du f.eks demontere kassa og montere på nytt inne i bagasjerommet. Går ikkje dette kan du jo alltids demontere bilen, men reknar ikkje med det fristar mykje meir... Få deg ei mindre kasse eller ein større bil!
trønder_88 Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Slå ned bakseteryggen og ta inn kassen den veien? Kanskje det går. Hvordan tar jeg av seteryggen da? sikker på at det går på E36?
Bjørn 320 Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Slå ned bakseteryggen og ta inn kassen den veien? Kanskje det går. Hvordan tar jeg av seteryggen da? sikker på at det går på E36? Går på nokon E36, andre ikkje...
trønder_88 Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Slå ned bakseteryggen og ta inn kassen den veien? Kanskje det går. Hvordan tar jeg av seteryggen da? sikker på at det går på E36? Går på nokon E36, andre ikkje... trur det ikke går på min:(
skywalk3r Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 var ikke det på min sedan, mått klipp ut ei metall plate som var bak seteryggen Og det var lite aktuelt...og da gjor jeg heller om kassa Mvh Stian S
-fek- Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Kan vel berre lage ei ny kasse som passer perfekt til målene på bagasjerommet Så sant som at dette ikkje er ei fancy "ferdigkasse", då har du nok ikkje noko ant valg enn å selge ho å kjøpe ei som passer, eventuellt lage ei sjøv
trønder_88 Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 var ikke det på min sedan, mått klipp ut ei metall plate som var bak seteryggen Og det var lite aktuelt...og da gjor jeg heller om kassaMvh Stian S Fannt ut at det va det samme på min å
320it Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 er det på de med delt sete? eller de med armlene og skipose...?
bue Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 røsket av beksete ryggen men de står en feit stålplate mellom baksete og bagasherommet..
bue Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Skrevet Februar 3, 2006 er det på de med delt sete? eller de med armlene og skipose...? delt sete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå