|Andreas| Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Først når spoiler`ne begynner å bli så store som det her at de er stygge!! Denne bilen er jo ganske tøff da. Plymouth Superbird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ja se der, liker den ikke, men det var absolutt ikke det verste jeg har sett, altså M3 compacten Ville sett verre ut på en coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Huff... Den er jo ikke rett og ligger ikke ned på. Ikke ment som kritikk.... Men er synd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 compacten er i utgangspungtet ikke veldig fin nei.... men med den vinga så ble den faktisk mye penere! å jeg som egentlig ikke liker svære spoilere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Har du M3 motor i den compacten din? hvis han har m3 compact så sier vel det seg selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 synes det bler litt overdrevet med den vingen.. Den cleane compact m3'n å så skal du ha den monster vingen på.. Synes ikke det stod helt i stil med resten.. Min mening da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 ble ikke værst med lakk faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har du tenkt på aerodynamikken på spoileren? Hvis den ikke har riktig utforming dvs som en flyvinge opp ned så vil den kun fungere som en luftbrems. Se på spoileren til Sierraen så skjønner du hva jeg mener. Den skal være flatere oppå og rundere under slik at lufta får lenger vei på undersiden og på den måten skaper lavere luftrykk på undersiden. Ser ikke ut som den vingen har riktig design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Ikke kom her og si at MB setter det makkverket der på en bil! Se innlegget mitt over så skjønner du at den ikke har riktig utforming heller. Får ikke downforce av det søpplet der. NB! Er ikke så godt kjent men MB har også 50/50 vektfordeling på mange av sine modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå