Gå til innhold

Ryggelyset mitt virker ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggelysbryter og ryggelysene virker hver for seg selv, men når ryggelysbryteren skrus inn i girkassa og bilen settes i revers kommer det ikke lys. Er overføringa i girboksen ødelagt? Utslitt? Forslag til hvordan jeg kan fikse dette?

Takker for alle svar!

Skrevet

Eg hadde samme problemet, og sette i ny ryggelysbrytar. Men var i tillegg mykje dritt i kontakten du set i brytaren, så dette kan hjelpe til å lage dårleg kontakt...har du sjekka/rensa denne?

Skrevet

Ledningsbrudd kan det ikke være. Når jeg kopler sammen ledningene under lyser det i ryggelyset bak bilen. Det samme skjer når jeg kopler ledningene på bryteren å trykker den inn manuelt. Men når jeg skrur den inn i girkassa skjer det ingenting. Kan det staget i girkassa være utslitt?

Skrevet
Ledningsbrudd kan det ikke være. Når jeg kopler sammen ledningene under lyser det i ryggelyset bak bilen. Det samme skjer når jeg kopler ledningene på bryteren å trykker den inn manuelt. Men når jeg skrur den inn i girkassa skjer det ingenting. Kan det staget i girkassa være utslitt?

Har opplevd det samme som deg. Ved å montere inn ny bryter har problemet løst seg selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...