FTE Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Et lite knippe E-30 M3`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Svarte felger med kromkant er knall! Minner meg om gammeldags "whitewall"-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Neida! Blir IKKE kjørekåt når jeg ser disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Fete biler dette . Og Warsteiner BMW'n oser av racing . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Neida! Blir IKKE kjørekåt når jeg ser disse... det ble jeg også.. så derfor meldte jeg meg på førerkurset på ringen i dag.. skal du dit, henrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Må man ha egen bil med på ringkurset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Sett alle før Helt råe Har vært så heldig at jeg har fått tak i no svææært gromt fra statene da Er på vei hit nå Nemlig 42, originale, sjeldne, strøkne innscanninger av originale BMW E30 M3 plakater, hovedsaklig bilder fra DTM Så nå skal garasje og rom dekoreres Link; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 8034700465 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 en fin og clean hvit M3: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Må man ha egen bil med på ringkurset? ja, eller leiebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Warsteiner BMW'en er ekstremt flott og sportsleg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 skyter gjerne noen i foten nå, men det er utrolig få biler som kler hvit slik som e30 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 E39 er også fin i hvit... en venn av Far hadden en E39 530i da jeg var på besøk i LA for en stund tilbake... finfint det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Gromme vogner du hadde plukka fram der ja FTE.. E30 M3 er den fineste bmw'en som er laget ever altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Ja de som sier at E30 M3 er stygge biler skulle vært skutt, hengt og deretter satt i strømstol!! Dette er virkelig noe av det heftigste jeg ser.. Får håpe lommeboka lar drømmen realiseres en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Digger Warsteiner! VIL HA EIN SÅNN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå