Bmw323i Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 er det noen her som vet hvor bred en bass kasse kan være før det blir problemer med å få den nedi? skal bygge ny kasse nå, så skulle jeg gjerne hatt noen synspunkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Tips: mål åpningen på baggasjerommet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Max 40cm i høyden. er ikke sikker på bredden men... kan sjekke ut hvor brei kassa mi er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 130cm bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 sååå en 120cm bred 40cm høy kasse med litt skråing og 2x 10" bassere må jo være perfekt baki en e30? *spare penger* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 sååå en 120cm bred 40cm høy kasse med litt skråing og 2x 10" bassere må jo være perfekt baki en e30? *spare penger* antagelig ikke.. Sjekk hvor bredt det er mellom hjulbuene dine. Er bare 95cm på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 + at du må ta hensyn til at kassen kanskje vil ta oppi ståldekselet under hattehyllen. Det gjorde den på meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 synest 120 cm hørtest for bredt ut jeg da men.. Trur kassa mi er rundt 90cm bred... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ja kanskje. ihvertfall hvis du skal ha den imellom hjulbuene, å det er vel det greieste med tanke på bagasje plass ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 120 er for brett det er fra vegg til vegg, det blir for mye, ta av et par cm du... da kommer det seg... gled deg til du får det, det er gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Bygde en gang kasse med 2*15" Soundstream SPL som trøkket noe helt jæ....! -mente at ca.90.ltr er maks i den bilen... Pass på skålene til høytalerene i hattehylla. Her kan små justeringer på delefilter og hvilken vei kassa skal stå være VELDIG avgjørende+evt.porter. Kan være lurt å ta ut dekslet som er poppet i seteryggen(hvis du ikke har midt-armlene da). I min nevnte kasse var lyden helt ræva,i begynnelsen... Kjørte H/K TC-600 på den... Vær nøye med kabellegging,denne bilen lager lett støy på anlegget ditt.Bruk tid på jording! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Godt tips,vinkle veggen som elementene står i(uansett om ele.er frem/bakover). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 noen som har gode anbefalninger om hva som fungerer best i en e30 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kassa kan ikke være mye breiere en 90cm. Høyde er vel på en 35-38cm. Den jeg har er en 90cm brei og en 35 cm høg. Den tar akkuratt oppi nedfellingene til høtalerene. I min e30 så vil jeg påstå att det fungerer best med en bassreflex kasse med utvendte ellement.. Domt det tar ltt mer plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå