Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Sjekk ut: http://www.luxusline.no/ Opptil 45 % rabatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 du mener kansje "Look" ? kansje litt trøtt..men synes jeg så du solgte et valnøtt lokk !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hehe... var nok det ja Hardt å stå tidleg opp og seint i seng.. haha Er ikkje eg som selger desverrer.. Fant det på finn.no... Skal ha meg det titanium looken Den var FEIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Det der var egentlig interessant! 81 EUR er jo også ganske billig! Spørsmålet er hvordan kvaliteten er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Hehe... var nok det ja Hardt å stå tidleg opp og seint i seng.. hahaEr ikkje eg som selger desverrer.. Fant det på finn.no... Skal ha meg det titanium looken Den var FEIT! Hmmm.. på den elendige siden deres, så har jeg litt problemer med å finne prisen på titaniumlook-en deres. Har de evt dette til E36 sedan? (du som er slik dreven på sidene deres ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Alle lookene koster 81 EUR til E36 sedan! Men jeg syntes det ikke så så bra ut på E36 pga. at det er så få detaljer. Er bare askebegerne + lista på dashbordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det er jo eigentleg ikkje dyrt! Sku gjerne hatt meg sånne eg... Blir litt finare å sjå på... Men vurderer denne: Ettersom bilen min ser sånn ut inni: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 hehe.. ikke helt overbevisende dette her.. med mindre man er veldig glad i Happy meal ( og dertilhørende nasty plast-leker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 hadde noe lignende i e 34 min,er bare søppel! "alu" listene var jo bare sølvfargede klistemerke,så helt dass ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå