sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten Min gamle 81 mod Audi 100 5S hadde hvite blinkere framme som standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Det samme har passat 1.8 1989 mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 he he. denne greia fikk jeg spora skikkelig av men helt til slutt,mens gårsdagens gin tonic herjer i knollen,må jeg si at jeg har gule blinkers mest fordi de satt på når jeg kjøpte og jeg bytter ikke noe som ikke er ødelagt. (det var ikke en oppfordring til at dere skal ta dem med hammer en kveld...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 det var ikke en oppfordring til at dere skal ta dem med hammer en kveld... Sikker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Skal si dere fikk spora av denne tråden ja . jørn_318i: Syns det virker som har gjort et godt kjøp jeg . Og de planene du har høres meget bra ut. Men husk å kjøp 18" med bred kant da, er et must på E34 det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 er det noen som har noen felger å anbefale da? har selv sansen for alpina felger og de m5 felgene med sorte eiker det er bare å komme med forslag! noen som skal selge felger her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 grattis med ny bil venter på bilder når du har oppgradert litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg Hehe... JÆVLI bra kommentar... Virke som ein ufattelig fin og grei bil du har kjøpt.... MYKJE bil for pengane... Synd det ikkje var litt større motor... 518 er litt i minste laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Gule og hvite blinklys er finest! Det jeg mener er at det kommer helt ann på hva man er ute etter. Gule blinklys er litt mer "klassisk" og *sleeper" mens hvite er litt mer sporty. Ingen av delene er finere enn det andre fordi det er mest snakk om hvilke stil man er ute etter. Det er min mening. Vil ikke akkurat si at de gamle dieselen til BMW er så bra. 1,9 TDI literen som VAG kom med på midten av 90 tallet.. det er bra diesel motor det. Hvertfall når vi snakker om forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Teknikens Värld om E34 525tds 10/93 Testades mot Mercedes 220 E. Kan omvända den mest övertygade dieselhatare. Fin viktfördelning, styrning och bromsar utmärkta. Högt pris, hög passiv säkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 har ikke fått gjort stort med bilen men har fått pynta opp baklyktene litt og bygd ei basskasse som passer perfekt baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Bare for å kverre litt, ein vectra 1.7td som eg kjørte brukte 0.43l, per mil på langkjøring. Det var 94mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 målte min 520i 24v til 0.76l, per mil på langkjøring skal ikke legge skjul på at jeg kjørte rolig da, men alikevel er jo det bra på en sekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Bare for å kverre litt, ein vectra 1.7td som eg kjørte brukte 0.43l, per mil på langkjøring.Det var 94mod. men med den bilen klør det vel ikke så mye i høyrefoten Har fått min diesel nedimot 0,6 på langkjøring. computeren viser nå 0,8 og den har ikke blitt resatt de siste 5000km. Etter å ha kjørt dieselen i hele vinter er det en tragedie å fylle på tanken på cabben, siden det må gjøres mye oftere. på toppicen igjen: mangler det ikke noe vesentlig på bilen jørn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe joda skal få skilt på børsa men har bare ikke fått bruk for skilter på den bilen enda pga av jeg har en måned igjen av sperrefristen til å få tatt lappen igjen hehe her er grunnen til at jeg er "lapplaus" og den bilen som var så strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå