Gå til innhold

ny bil :) e34 518i ( nye bilder 28 mars)

jørn_318i
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he. denne greia fikk jeg spora skikkelig av :lol:

men helt til slutt,mens gårsdagens gin tonic herjer i knollen,må jeg si at jeg har gule blinkers mest fordi de satt på når jeg kjøpte og jeg bytter ikke noe som ikke er ødelagt. (det var ikke en oppfordring til at dere skal ta dem med hammer en kveld...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg :lol:

Hehe... JÆVLI bra kommentar...

Virke som ein ufattelig fin og grei bil du har kjøpt.... MYKJE bil for pengane... Synd det ikkje var litt større motor... 518 er litt i minste laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule og hvite blinklys er finest!

Det jeg mener er at det kommer helt ann på hva man er ute etter.

Gule blinklys er litt mer "klassisk" og *sleeper" mens hvite er litt mer sporty. Ingen av delene er finere enn det andre fordi det er mest snakk om hvilke stil man er ute etter.

Det er min mening.

Vil ikke akkurat si at de gamle dieselen til BMW er så bra.

1,9 TDI literen som VAG kom med på midten av 90 tallet.. det er bra diesel motor det. Hvertfall når vi snakker om forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Bare for å kverre litt, ein vectra 1.7td som eg kjørte brukte 0.43l, per mil på langkjøring.

Det var 94mod.

men med den bilen klør det vel ikke så mye i høyrefoten :o

Har fått min diesel nedimot 0,6 på langkjøring. computeren viser nå 0,8 og den har ikke blitt resatt de siste 5000km.

Etter å ha kjørt dieselen i hele vinter er det en tragedie å fylle på tanken på cabben, siden det må gjøres mye oftere.

på toppicen igjen: mangler det ikke noe vesentlig på bilen jørn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe joda skal få skilt på børsa men har bare ikke fått bruk for skilter på den bilen enda pga av jeg har en måned igjen av sperrefristen til å få tatt lappen igjen ;) hehe her er grunnen til at jeg er "lapplaus" og den bilen som var så strøken :(hpim01072we.th.jpg 10210543gf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...