Aama_Racing Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvor får jeg de beste prisene på powerflex/andre gode foringer? er en 85 mod e30, evt. hva trenger jeg av foringer på hele understellet.. på forhånd takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 kjøp superflex isteden..powerflex er ikke noe sørs bra spesielt i bakvogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 hmm, hvor får jeg kjøpt det hen da? til en god pris gjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 koed.dk har 10% på disse nå cet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Er der stor forsjell på powerflex forhold til superflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Er der stor forsjell på powerflex forhold til superflex? Er vel laget av polyuerethan begge deler etter det jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 er det slike foringer jeg bør bytte til? Følgende er casen: Det kjennes ut som baken på bilen er veldig, VELDIG bløt. Dvs når jeg svinger fra venstre/høyre i forbindelse med feks en forbikjøring, så liksom henger den etter og slenger. Når det er glatt er det liksom vanskelig å kjenne om man har sleng, eller om den bare seiler litt på sjøen (om dere skjønner hvor jeg vil). Hvilke foringer er det som bør byttes? Har nettop senket med dempere og fjærer, og ble ikke noe bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Bytt foringer..gjorde faktisk det i dag..byttet om til 4 stk bilstein sprint dempere og til powerflex eksentriske foringer framme.. så nå har eg justert til på catseret framme blei perfekt!! sått! som om eg har fått ein ny bil hadde samme problemet før eg og..at bilen vandra mykje att og fram i vegen..spess i svinger..bytt foringer på bærebrua framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 ay. har byttet foringene framme, så virker ikke som det er der problemet er.. Virker som det er stort sett bare bakvognen som seiler sin egen sjø Har heller ikke tatt noen firehjulskontroll, men tenkte jeg skulle fått på sommerdekk og byttet foringer først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå