|Andreas| Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvis jeg kjøper en M3 skjerm, tror dere den vil passe til en valig E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Nei, det er feil klaring mot panseret, du må evt bytte begge framskjermene og panseret til M3. Mange som har gjort det i statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Får mann m3-skjermer til e46 uten "lufte hulla"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Nei, ikke originalt hvertfall. Luftehullene er der for å skaffe mer kjøling, ikke bare til pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ..er M3 skjermane breidar enn std? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Får mann m3-skjermer til e46 uten "lufte hulla"? Hvis jeg kjøper M3 skjermer skal jeg ta bort M3 "lufte hullene", syns det blir litt "harry" når bilen ikke er ekte M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 ..er M3 skjermane breidar enn std? Ja dem er nok det. Lurer litt på hvordan jeg skal klare å få bakskjermene bredere. Der kan man ikke bare ta av og sette på nye. eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ....då må det kappast å sveisat på c-stolpe og i dørkarm/kanal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 ....då må det kappast å sveisat på c-stolpe og i dørkarm/kanal! Det var det jeg tenkte. Tror du det koster da? Kan vel også kjøpe sånne skjermer fra en skade M3. Kanskje denne M3'n kunne donere litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 då må skjermane og skjerast ut...så jobben vert enno større. Pris strevar eg ikkje med, prøvde meg på ein pris her inne før og då vart det mykje pes med at denne jobben kunne utførast for nokon hundrelappar, dersom ein kjenner nokon som kjenner, som kjenner ein som kan...dersom han gidd...... Og då gidd ikkje eg! Spør eit verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Spør eit verksted? Det er nok det beste ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Denne ser ut til å ha blitt ombyggd fra vanlig E46 coupè til M3 look coupè. For hvis du ser på panseret. Det er ikke et ekte M3 panser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Dårlig passform var det også, med orginalt E46 panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå