vid@r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Nei, den fikk vi øye på når vi skulle gå tur med hunden i Hellevika i Søgne for et par år siden. Stoppet og glante endel på den ja... Men jeg har sett samme bilen etter det i byen. Man legger fort merke til de... Jeg ser du har en B9 3,5... Den og B7 Turbo er mine favoritter blant det alpina har laget. Jeg må nesten komme og kikke litt på den en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det er virkelig godbilen min, må e bare si... Trenger litt pleie, men kommer nok til å være med på litt av hvert i treffsammenheng til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Abonnerer du på Total BMW? Der er det en i redaksjonen som har en E28 B9, med full dekor og alt... Har veldig lyst på en slik, hehe... Plogfront er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Plogen står på.... Dekoren har jeg liggendes i påvente av en lakkering.... Dukker det derimot opp en Schulz, så kan resultatet bli både enestående og unikt... Jeg har en drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Men all info er god info, og skiltnr er best av alt... hvordan finner du ut hvem som eier bilen da? hvem ringer man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg går til Biltilsynet, og får en utskrift på bilen. Så blir det å prøve lykken med Gule Sider, og se om eier har en tlf.... Har han det, så får man bare prøve å ringe, og høre om han er interessert i å selge bilen.... Eller rett og slett ringe på døra hos karen, og spørre der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 har nemlig nr på bilen til en kar jeg gjerne skulle snakket med. tar jeg med det til biltilsynet og sier jeg trenger navnet på han, og får det? trodde det var sånnt de ikke ga ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 bare stikk på biltilsynet og be om å få en utskrift på en bil du lurer på å kjøpe... Det har jeg gjort mange ganger, og er aldri noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Men Folkens, tilbake til min søken etter en E28 Schulz.... Alt av tips blir godt mottatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Du kan jo få kjøpe den gamle Schulz'en min, så er hele bilparken din merket "pedi" (Selv om du har solgt den gamle E21 Alpinaen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Var pen den der stasjonsvogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg får bumpe denne opp igjen.... Har fortsatt lyst til å bygge meg spesiell bil til sommerhalvåret..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 denne?http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/galleriet/galleriet_rs2002_bld09.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/gall ... _bld09.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Som fler sier, e28 som pickup var jo tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå