Gå til innhold

Hjelp!! Reg.reim E30!!

Neonlars
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått av alle deksler og deler som må fjernes for å kunne skifte registerreim, men det nederste "svinghjulet" må jeg ogå av med og det er her problemet sitter. Det er et stort hjul med tagger på kanten som med en liten magnet liknende sak på venstre siden, i midten er den festet med en stor lang 20mm sekskant mutter. Jeg må vel av med dette for å kunne få av registerreimen, men hvordan skal jeg egentlig få det av. Det sitter jo dønn fast... Hjelp!! :(

(Ps: er et tilfeldig bilde fra internett, ikke min bil) hehe..

bildebimmers4co.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. fant ut av det ja! Trodde du måtte av med den store mutteren i midten, så jeg fant like godt fram muttertrekkeren og kjørte igang. Mutteren rikket seg ikke, men det store hjulet ble løsere og løsere og til slutt datt det bare av..! Skjønnte ikke stort da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rett og slett et helvete å få løs :P

Den er smørt inn med loctite så for å få den løs må du varme forholdsvis lenge på den, da vil loctiten løsne også får du løsnet bolten.

Hvilken bolt er det du snakker om? Ingen bolt i forkant på motoren er satt inn med Loctite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, regnet med det.

Til opplysning: Den bolten er nok skrudd til av en som ikke burde gjort det.

Den skal ikke settes inn med Loctite. Enkelt og greit.

Veldig påstålig du er da, på hvilket grunnlag kan du si det? Har vært borti flere motorer som har dette fra fabrikk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...