Pedi Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Veldig påstålig du er da, på hvilket grunnlag kan du si det? Har vært borti flere motorer som har dette fra fabrikk jeg. Ikke BMW-motorer iallefall... Og BTW.. Er så påståelig, for jeg var i en rettsak for endel år siden - der var faktisk issue det at bolten på veiva skulle vært løsnet "pga manglende loctite"... Fikk da skriftlig brev fra BMW-Norge at det ikke skulle være Loctite på den bolten.. Godt nok grunnlag? Men feks. Peugeot har dette, så at flere motorer har der - ja - men ikke BMW.
Neonlars Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Men er det links på denne bolten?? Tenker på at jeg sto å skrudde med muttertrekker i en god stund uten at mutteren beveget seg, tenker på om jeg har løsnet eller skrudd til denne bolten.. Skrudde "med klokken" når jeg sto foran motoren/bilen..
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Er ikke links, men henger godt.. Må nok helst ha 3/4 lufthammer for å få den av, da løsna min iallefall
Pedi Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Den er jo skrudd til med 47 kg eller hva nå det var... Så den sitter "som ei kula" den...
Neonlars Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 hehe.. Såpass. Ingen fare for at jeg har løsnet den litt da..? Kan nå for sikkerhets skyld trekke den litt til før jeg monterer alt sammen igjen.
Pedi Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Den har du nok ikke løsnet i det hele tatt vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå