voodex Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 jeg kan bruke de på en 316 i compact? er det gass eller olje dempere? isåfall kjøper jeg de for 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Du kan jo sjekke på Online ETK om de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg sjekka foran og der var det samme nummeret, er helt sikket samma bak og. Aner ikke om det er gass eller olje. Du kan få dem for 500 hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 de passer helt sikkert sjangse på det ja.. de er ikke deffekte da? som sakt 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 De er sikkert ikke like gode som nye, er jo tross alt noen år, men de er ikke defekt. Funka bra når jeg brukte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 E36 ble ALDRI levert med oljedempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Da er det sikkert gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ok må man ha m-tech understell for å bruke disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 m-teck- understellet er bare dempere/fjærer og stabstag, så det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 oki... kan du sende de i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det kan jeg helt sikkert. Du får sende med en PM ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå