[space] Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Hva må man egentlig regne med å betale for dekk til 19" felger? Trenger jo ikke akkurat noen p-zero eller sånt, men noe å rulle på hvis jeg skulle få ånden over meg å handle nye felger til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Bruker Nankang dekk på mine 19". Koster ca 1500,- ferdig på felg og balangsert hos http://www.wheelie.no/ (235/35-19) Helt greie dekk å rulle på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 De toyo dekkene du prater om kostet hos shariff i 19" 1650,- sist jeg så etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 har pirelli på 275/30/19 bakdekk og 255/35/19 framme. Er Pirelli heile veien, ka dere trur det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 jaja, men det blir ihvertfall ikkje det som kommer på igjen da dei er uslittne da blir det billig dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå