bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 når jeg vrir om tenninga sier det bare klikk hva kan være feilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 lite strøm kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 0 strøm høres det mer ut som .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 0 strøm ja...denne lyden hadde jeg flere ganger i sommer når jeg spillt sandvolly og bila stod for underholdnigen..prøv med trillstart...men ladd opp batteriet over natta kan vær lurt når det er kaldt.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 okey...men det er jo bra lys på bilen å sånn å, så det er rart om det er lite strøm på den å..hmm.men når jeg vrir om tenninga så slokker lyse.men er like bra etterpå igjen..hmm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 er vanlig det...det er garnatert at det er strøm, hvis det er sånn som du sier det...prøv trillstart hvis du har en bakke, eller noe store kompiser:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 hehe ja...jeg får prøve det da...men er litt dritt vis jeg ikke får starta den igrunn da...er tongt å trille den opp til garasjen min igjen å da...men får prøve på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ikke sett den i 1 gir hvis det er snø der da... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 si ifra om du fikk start da:P eller få hjelpestart:) Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 ja jeg skal si ifra jeg:)det er grei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Antaglegvis starteren din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 trur ikke det når han sier at lyse blir svak når han vrir om tenninga...det tyder fælt på at det er dårlig strøm...men skal ikke si det forsikker.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 men når jeg da slipper opp nokkelen igjen da kommer det like bra lys igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Hmmm... Sant det.. Såg ikkje den Kan jo vere batteriet som er byrja å gi opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ja, lysa trekker ikke så my..men når du vrir om så er det mye anna ting som skal ha strøm plutselig...trillstarta en E46 coupe for et par uka sida...og den hadd akkurat de symtonene...OG den var tung å trill Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå