Gå til innhold

B7s Twin Turbo (6-serie) vurd. solgt

Twin Turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge "dyret" mitt p.g.a tid og plass mangel etter hus kjøp. Bilen er godkjent med twin turbo og motoren er bygget hos turbo karlsen(var da benket til 517hk og 744nm v/1,1bar, kan kjøre oppsettet på min 1,65bar uten problem ifølge karlsen) Alt av ringer og lager i motor er byttet i vinter og pr. idag står d en gt37 turbo m/grendrør på mont, men det komplette twim tubo settet føger med. (for detaljer av B7s`n,se repotasje på www.midtnorskgatebil.com ) P.a.g nett prob. må du evt.ringe 98688821 for sp.mål. Pris ant: min. kr.150.000,- (innbytte/bytte kan vurderes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags papirer er det på denne?

Er den originalt en B7, eller er det en ombygd bil?

Står da virkeleg

Bilen er godkjent med twin turbo og motoren er bygget hos Trygve "Turbo" Karlsen

Ergo Ombygd.. :wink:

Sitat fra repotasjen:

Og det som kanskje de fleste sliter med etter et slik bilbygg - og motorbygg - er å få dette godkjent. Men denne bilen er faktisk godkjent som Alpina B7S Twin Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingen vei her om bilen er ORIGINALT en B7S, det var vel det jeg spurte om....

Og linken til den reportasjen du siterer fra, har jeg glatt oversett, sikkert fordi bilde av bilen slukte opp all min oppmerksomhet! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn....

har ikke råd til å legge noe imellom på denne, vettu...

Med mindre du tar Caben min...hint, hint... :lol:

Da blir det iallefall ikke noen VW i garasjen din...hehehe

Eller, står det ikke noe sånt Karmann i døra på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vil du ha i mellom på en 325ia cab 95 mod da..?

Bilen er relativt strøken og se på. (calypsorød)

Med hudfarget skinn. Noe slitt skinn.

19"m3 235/35.

Angeleyes sorte. motorsport listverk(m3)

Rollover bars.

El stoler og ac..

Egentlig en knallgod bil sett bort fra at cab'n må betjenes manuelt.

Har ikke brydd meg om det, siden det er ac på bilen. Og relativt artig og kjøre med taket oppe til alle andre cab freekers store fortvilelse.

Ikke noe problem og legge ned taket for den saks skyld. Bare litt mere knot enn vanlig.

Har en 525i turbo også i samme farge med sort m skinn intr. 90 mod.

Ca 260/70 hk i den vil jeg tro. Lekker olje, men brenne lite av det. Holder på vann og temp. (bør pakkes om)

Du har et nummer og ringe...

Jeg også.. :wink:

90776428

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...