Twin Turbo Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Vurderer å selge "dyret" mitt p.g.a tid og plass mangel etter hus kjøp. Bilen er godkjent med twin turbo og motoren er bygget hos turbo karlsen(var da benket til 517hk og 744nm v/1,1bar, kan kjøre oppsettet på min 1,65bar uten problem ifølge karlsen) Alt av ringer og lager i motor er byttet i vinter og pr. idag står d en gt37 turbo m/grendrør på mont, men det komplette twim tubo settet føger med. (for detaljer av B7s`n,se repotasje på www.midtnorskgatebil.com ) P.a.g nett prob. må du evt.ringe 98688821 for sp.mål. Pris ant: min. kr.150.000,- (innbytte/bytte kan vurderes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 http://www.midtnorskgatebil.com/Rep_09_09_BMW_Alpina.php åååååå, detta har jeg sansen for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 hva slags papirer er det på denne? Er den originalt en B7, eller er det en ombygd bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Gir du opp Tor Olav?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvilken årsmodell er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Det er vel en 1981mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 hva slags papirer er det på denne?Er den originalt en B7, eller er det en ombygd bil? Står da virkeleg Bilen er godkjent med twin turbo og motoren er bygget hos Trygve "Turbo" Karlsen Ergo Ombygd.. Sitat fra repotasjen: Og det som kanskje de fleste sliter med etter et slik bilbygg - og motorbygg - er å få dette godkjent. Men denne bilen er faktisk godkjent som Alpina B7S Twin Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det står ingen vei her om bilen er ORIGINALT en B7S, det var vel det jeg spurte om.... Og linken til den reportasjen du siterer fra, har jeg glatt oversett, sikkert fordi bilde av bilen slukte opp all min oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det var denne du skulle hatt Sammy... Hiv 540en i innbytte og selg resten - så har du bil for livet vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Stønn.... har ikke råd til å legge noe imellom på denne, vettu... Med mindre du tar Caben min...hint, hint... Da blir det iallefall ikke noen VW i garasjen din...hehehe Eller, står det ikke noe sånt Karmann i døra på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Mye vil du ha i mellom på en 325ia cab 95 mod da..? Bilen er relativt strøken og se på. (calypsorød) Med hudfarget skinn. Noe slitt skinn. 19"m3 235/35. Angeleyes sorte. motorsport listverk(m3) Rollover bars. El stoler og ac.. Egentlig en knallgod bil sett bort fra at cab'n må betjenes manuelt. Har ikke brydd meg om det, siden det er ac på bilen. Og relativt artig og kjøre med taket oppe til alle andre cab freekers store fortvilelse. Ikke noe problem og legge ned taket for den saks skyld. Bare litt mere knot enn vanlig. Har en 525i turbo også i samme farge med sort m skinn intr. 90 mod. Ca 260/70 hk i den vil jeg tro. Lekker olje, men brenne lite av det. Holder på vann og temp. (bør pakkes om) Du har et nummer og ringe... Jeg også.. 90776428 Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg