320it Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Er det mulig å få godkjent xenon på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Kravet er vel automatisk høydejustering samt lyktespylere. Så får du til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvis du ikke har det, kan du bare glemme å gjøre inn på parkeringsplassen til vegvesnet engang. Ettermontering av lyktespylere og automatisk høydejustérbare lys, tror jeg heller ikke er en billig affære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg ettermonterte lyktespylere, i Xenon pakken var det automatisk høydejust..tror det het gyro noe?? fikk godkjent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvor kjøpte du det settet for ettermontering av slik? var det et helt sett, i det hele tatt? hvordan ble det med fanger? måtte lage hull eller kjøpe ny da? Høres ut som et lite prosjekt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Det er vel kun Hella sitt Xenon sett (hele lykter) som kan godkjennes på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg har Hella på min, men har ikke noe lyktespylere da. Så mine er da muligens ikke godkjent på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Din er da ikke godkjent nei. Det kan (hvis EU-kontrollmannen kjenner regelverket) bli tatt på en EU-kontroll. Evt også på en rutekontroll av Vegvesnet ved veien. Har du automatisk høydejustering på lysene da? (dvs, ikke en slik rullebryter inne i kupéen for frontlyktene) Kjenner ikke 100% til Hellas xenonlykter, men har de justering selv inne i lyktehuset? Trodde bilen måtte ha sensorer rundt om på bilen, for å få målt nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Får jeg pirk på det så får jeg bare sette på noen andre under selve kontrollen. Kan fort få litt pirk på vinduene mine også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Det er viktig at lyktene dere monterer er beregnet for Xenon, og ikke bare noen angeleyes lykter med original H7 halogen som er byttet ut med Xenon pærer og brennere. Også kommer nivåreguleringen og lyktespylere i tillegg som det er nevnt før her. Eneste biler som slipper regulering og lyktespylere er biler som har ORIGINALT xenon og er produsert før 1.1.1998. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå