Bimmern Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 MEGET pen bil, arimanni. Men jeg er så lei av automat. Har nettopp hatt en BMW med automatgir.
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Hehe... skjønner deg godt! Har fått tilbod om ei manuel kasse, men har ikkje slått til enda... Men vist eg ikkje skal bytte motor eller noko liknande i nærmaste framtid, er det godt mogleg det kjem ei manuel kasse nedi bilen Lykke til med kjøp av ny bil Og takk
Bimmern Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 Ingen andre som vet om noen billige biler? Har sett på en 98-mod Opel Astra 1.4i Noen som vet noe om disse bilene? Skal være 90hk, burde vel gå helt ok, siden bilen ikke veier all verden.
RenZor Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Opel Astra 1.4i, burde vel gå helt ok Say WHAT?
Bimmern Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Nå er ikke jeg fartsgal heller da. Syns de går helt greit jeg, men sikkert ikke greit nok for en "råner".
dymo Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Har en 96 318 touring med div utstyr, til hyggelig pris. Hvis dette er av intresse ? så si i fra.
hav Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Ingen andre som vet om noen billige biler? Har sett på en 98-mod Opel Astra 1.4iNoen som vet noe om disse bilene? Skal være 90hk, burde vel gå helt ok, siden bilen ikke veier all verden. --------------------------------------- Hei Nå som vi snakker om andre bilen kan jeg komme med mitt forslag Har en 190D som jeg selger, hvis det høres interessant ut kan du ta kontakt. Jeg tenkte mellom 20-30 lapper. Eu godkjent, kjøres lokalt bare. Nettop byttet clutch.Kan komme med mer info dersom det er noe interesse bare å skrike dersom du blir interessert mvh Hav
Thomas85 Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Kan jo kjøpe min 93 mod 318Is coupè, selges fordi jeg går på skole i bergen, mens bilen står i buskerud. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=989408 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen, synd jeg ikke får brukt den!
lagrinn Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 hva med en bmw 316 i compact 98 mod. har gått 235000km, men gått som kjøreskolebil i bærum så motoren er helt strøken. utstyr:el vinduer, ac, sentral lås, servo, 2 airbager, skinn, el takluke, spredere, 17" sommer med dårlige dekk, venter på nye dempere og fjærer nå, kan få med stort stereo anlegg mot noe tillegg i pris, dakar gul med sotede ruter, ser rimelig fresh ut:) det slår en opel astra 1,4l rimelig greit vell så viss du har noe innteresse så er det bare og ringe på 90173785.
Bimmern Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Skrevet Februar 14, 2006 Kan jo kjøpe min 93 mod 318Is coupè, selges fordi jeg går på skole i bergen, mens bilen står i buskerud.http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=989408 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen, synd jeg ikke får brukt den! Pen bil. Dumt den var så dyr. Tenkte å bruke rundt 60.000,- på bil jeg
Bimmern Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Skrevet Februar 14, 2006 hva med en bmw 316 i compact 98 mod.har gått 235000km, men gått som kjøreskolebil i bærum så motoren er helt strøken. utstyr:el vinduer, ac, sentral lås, servo, 2 airbager, skinn, el takluke, spredere, 17" sommer med dårlige dekk, venter på nye dempere og fjærer nå, kan få med stort stereo anlegg mot noe tillegg i pris, dakar gul med sotede ruter, ser rimelig fresh ut:) det slår en opel astra 1,4l rimelig greit vell så viss du har noe innteresse så er det bare og ringe på 90173785. Tenkte først og fremst på en bil som ikke har gått så langt, men du kan jo slenge over noen bilder, så jeg får sett på den. Og en prisantydning hadde også vært greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå