|Andreas| Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Den var råå med E60 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg er ganske sikker på at det er sensoren til Aktiv Cruise control. Systemet sørger for at du kan kjøre komfortabelt med en valgt hastighet. ved kjøring tilpasser bilen hastigheten til forandkjørende og bruker en radarsensor (med andre ord den i fronten) for å holde avstanden du har valgt til bilen foran.Her er forøvrig en kjapp vri i photofiltre med E60 M-Tech front. syntes det så litt hissigere ut, men det er mulig det kun er meg (ikke bry dere om finishen) Jepp syntes den fronten var kul! I disse dager da det skal være store griller/luftinntak i fangeren Kunne gått finnes en slik fanger til E90/91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er vel store sjanser for at det kommer en M-tech II styling til E90 etter at M3´en er sluppet... Da med litt større luftinntak og mer sporty look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 driitfete biler. Jeg syns nå X5 er dritfet jeg. Min drømmejobb: Biltester vinterføre for BMW! Steike heller,. Da hadde jeg gledet meg til hver dag på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 E60 fanger på E90 er en vinner mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Enig i at E90 kler en mer brutal fanger... En litt tilpasset E60 M5 look fanger ville gjort susen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Det blir veldig bra om E90 kommer med den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå