Joe Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen som kjenner noen gode mekanikere/verksteder i Bergens området, som tar rimelige servicer på BMW 3-serien ? Med gode mener jeg at de må være godt kjent med BMW. Prøver å unngå forhandleren, siden jeg vet at de tar godt betalt for små jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Haga som holder til ute på Fanahammeren. Han er billig, og så er det en som heter Skår på Øvsttun som er prima når det gjelder sveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 det er her snap drive, er det noe til greier eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Snap Drive er privateid og er svindyrt! I tillegg finner de alltid mye mer feil på bilen en det som er nødvendig å bytte.. Jeg leverte min der, for første og siste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Noen som kjenner noen gode mekanikere/verksteder i Bergens området, som tar rimelige servicer på BMW 3-serien ?Med gode mener jeg at de må være godt kjent med BMW. Prøver å unngå forhandleren, siden jeg vet at de tar godt betalt for små jobber. Spesifser ka du vil ha gjort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Ring Roger på Bil& Tele,på Tennebekk i Loddefjord. Tlf.55 94 97 00 Han kan det meste om BMW,og verkstedet har alt av utstyr for å hjelpe deg!! PS! Han kjører selv 3-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Jepp annbefaler å at kontakt med Bil & Tele. flinke og hyggelige folk som jobber der. også koster det ikke skjorta heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 (endret) Og jeg kjører e30 318, har og to m-motorer så jeg er godt kjent med de og... Den ene holder på å bli ombygget til evo 3 spec (2,5, større ventiler, kammer, osv osv) Den ene M-motoren står i en 02, så de er ikke bare nyere biler det går i... Driver og med ombygging til 5 bolt til e30, med e36 deler foran, og e30 m3 bak. Kollegaen min kjenner best e39, og e36 kjenner vi godt til begge to. TDS motoren med toppakninger eller toppskift er heller ingen problem, og heller ikke andre bmw-motorer. Vi tar og hele motorskift, både til større og mindre, om noen vil gå den veien. ///M323iS Endret September 3, 2018 av Rogeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja det er bare til å ta turen oppom etter arbeidstid f.eks mandager og torsdager da vi som jobber der har egne mekkekvelder på verkstedet. Alltid koslig å treffe nye folk og utveksle ideer,erfaringer og hjelpe til litt. Dere har nummeret til Rogeren så det er bare til å gi en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 God ide... Ring oss! Men for arb etter 1600, send meg en mail... eller pmMail adr m02t@hotmail.com Og jeg kjører e30 318, har og to m-motorer så jeg er godt kjent med de og... Den ene holder på å bli ombygget til evo 3 spec (2,5, større ventiler, kammer, osv osv) Den ene M-motoren står i en 02, så de er ikke bare nyere biler det går i... Driver og med ombygging til 5 bolt til e30, med e36 deler foran, og e30 m3 bak. Kollegaen min kjenner best e39, og e36 kjenner vi godt til begge to. TDS motoren med toppakninger eller toppskift er heller ingen problem, og heller ikke andre bmw-motorer. Vi tar og hele motorskift, både til større og mindre, om noen vil gå den veien. ///M323iS ja nå har jo du og har... utført noe arbeid på 328ièn og mercen jeg hadde og det er ikke noe å si på det arbeidet. flinke gutter!!! blir sikkert noe mer arbeid på dere også når m5èn kommer i hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 God ide... Ring oss! Men for arb etter 1600, send meg en mail... eller pmMail adr m02t@hotmail.com Og jeg kjører e30 318, har og to m-motorer så jeg er godt kjent med de og... Den ene holder på å bli ombygget til evo 3 spec (2,5, større ventiler, kammer, osv osv) Den ene M-motoren står i en 02, så de er ikke bare nyere biler det går i... Driver og med ombygging til 5 bolt til e30, med e36 deler foran, og e30 m3 bak. Kollegaen min kjenner best e39, og e36 kjenner vi godt til begge to. TDS motoren med toppakninger eller toppskift er heller ingen problem, og heller ikke andre bmw-motorer. Vi tar og hele motorskift, både til større og mindre, om noen vil gå den veien. ///M323iS Hei Jeg har noen ting som skulle blitt fikset på 520ien min, kunne jeg send deg en oversikt også kunne du evnt. gitt meg en pris? Har fått priser fra ett annent verksted også, men hadde vært greit å fått en pris fra dere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 send i vei! før eller etter 16... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 send i vei! før eller etter 16... ? hehe, penger er alltid gøy å spare ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Gøy å bruke penger og!!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Spesifser ka du vil ha gjort?? Vel... Det er vel alt som er mulig å få billigere av service til en 318i E46. Hvis Bil og Tele kan gjøre brukbare jobber så får eg vel ringe til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå