TheMan Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Er det noen med peiling fra Bergen som kan skifte radiatoren på min e-34 for en billig penge?? Har bestilt radiator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Det er ingen stor sak å gjøre selv... den sitter såvidt (klipsa) fast og så må du ta av slangene som går innpå den (slangeklemmer).. (da kommer kjølevæska ut hvis du ikke har drenert systemet først).. i med ny og få fyllt opp og lufta kjølesystemet skikkelig etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 korleis drenerer du systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Er klipsa slik jeg kan bruke de som er på, eller må jeg ha nye klips? Er det bare å fylle på med kjølevæske på ekspansjonstanken, skal motoren være i gang osv? Noke problem å lufte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 korleis drenerer du systemet? Med batteridrill og borr Regner med at det sitter en plugg i bunnen vel.. vis ikke bare drar du av slangen, å setter en bøtte under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Klipsa er gjenbruksvare, sitter i toppen på radiatoren. Drenering gjøres ved å skru ut dreneringspluggen(e) under.. Evt. er det jo bare å sette en bøtte under når du drar av slangene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Klipsa er gjenbruksvare, sitter i toppen på radiatoren. Drenering gjøres ved å skru ut dreneringspluggen(e) under.. Evt. er det jo bare å sette en bøtte under når du drar av slangene.. Aha, jeg hadde sånn någelunde rett da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Snap Drive er privateid og er svindyrt! I tillegg finner de alltid mye mer feil på bilen en det som er nødvendig å bytte.. Jeg leverte min der, for første og siste gang.. Bertel O. Steen eier SnapDrive... Har hatt en av mine der en gang og det skjer ikke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå