Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 jeg har kjørt en E60 48.000 km nu og jeg kan med sikkerhet si at at du kan skru av blinklyset. jeg skal være enig at det ikke er så lett å betjene blinklyset som det en gang var. (E32/34 hadde i alle fall veldig god kvalitet akkurat der) men det hele er en vane-sak. konklusjonen blir derfor : det er mulig, men måten det gjøres på er ikke helt intuitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 jeg har kjørt en E60 48.000 km nu og jeg kan med sikkerhet si at at du kan skru av blinklyset. jeg skal være enig at det ikke er så lett å betjene blinklyset som det en gang var. (E32/34 hadde i alle fall veldig god kvalitet akkurat der) men det hele er en vane-sak. konklusjonen blir derfor : det er mulig, men måten det gjøres på er ikke helt intuitivt. Ok, da er vi enige. Hvordan skrus det av da? God unnskyldning til å låne bilen mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Tror du dytter spaken halvveis ned andre veien, men det er lett å dytte for langt slik at du blinker i alle retninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Tror du dytter spaken halvveis ned andre veien, men det er lett å dytte for langt slik at du blinker i alle retninger ja, noen som vet saker og ting her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Har tatt litt tid men her er bilde av den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 fin bil... fin farge... ikke de peneste felgene, men bedre en mye annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå