Kentan-racing.com Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Hallåw folx.. Har en 93 mod. 320 motor gått 140 000 til salgs.. en 325 som har vært med på 180 000 ca.. denne er 92 modell.. Har å et dønn strøkent sort skinninteriør til e36 coupe.. pluss 4 mk motorsport felger! troli 8.5x17! den ene har fått knust en bit ut av felgen.. 2 andre har noen små skrubb sår.. dette er dyre felger.. Kom med bud på alt.. men ikke skambud.. 325 motoren følger det med en girkassa på å.. skal prøve å få lagt ut bilder! når det gjelder motorene så går ingen av dem for under 8500 kr! kan nåes på tlfn 95102775 Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 hvis jeg skal bytte fra 1.8L til 2.0L. Er det mye som må gjøres/byttes på bilen min da? følger hjernen med? send meg en PM på dette a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 hei! solgt 320 motoren? Jeg er interessert.. send meg gjerne en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Selger du 325 motoren for 8500? Har en 320, er alt jeg trenger for å bytte til 325 motoren med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 hei.. lenge siden e har vært på nett.. kun 2.5l motoren går for 8500 ja... Men kan å selge 325 motor å gir å mellomaksel i bremseskiver å kaliptere fremme å bake + eksos anlegg med lazer rustfrit eksos for ca 15000. evt. bud.. 320 motoren finnes også men den vurderer jeg beholde da bilen ikke skal registreres som m3 og d vil bli "litt" plage på en eu kontroll.. Har å et strøkent sort skinninteriør.. coupe.. 6000? eventuelt får dere bare komme med bud på alt som står på bilen og jeg muligens har liggende.. Men selger ikke gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 hmm.. gir å mellomaksel mye skulle du hatt får bare det da? 6000 lapper får interiøret.. hmm... kunne ikke kansje gått litt billigere ned da? hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 neis.. synes at interiøret er verd 6k.. pluss der er en fra ålesund som muligens er intresert.. men skal si ifra senker jeg prisen.... hmm kun gir å mellom aksel? var igrunn ikke tenkt å splitte opp alt mellom himmel å jord. kom med et bud så kanskje jeg blir fristet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå