frodekrs Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Skal ha meg ny bakpotte og lurer på å kjøpe ei supersprint potte... Nå har jeg ei 500kroners "japse potte" som bare er bytta ut med orginal potta bake. Dette er jeg ganske lei av fordi det bråker noe forferdli inn i bilen. å enda verre utafor bilen. høres ut som jeg kommer i 250kmt når jeg egentli kommer i 40kmt... Så det jeg lurer på... Er det vert å betale 5500-6000 for ei supersprint potte? Er det bra lyd i dei? litt grommere en orginal potta men fortsatt ikke for masse bråk inn i bilen? Vil ha litt grom lyd. men ikke masse bråk. Merker man noe effekt bare med å bytte bakpotte?
JE Motorsport Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Supersprint er kongen Tviler vel på at du får noen effektøkning kun med bakpotte, men lyden vil nok forandre seg en god del Her kan du høre lyden av min som har Supersprint hele veien. Ps:litt dårlig lydkvalitet pga er tatt opp med mobil. http://media.putfile.com/328lyd
Boss Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Jeg har hatt mange SS potter, og er kjempe fornøyd med dem. Noe dupere lyd på lave turtall, men med en dup groom lyd når man kommer opp i turtall. Ikke skjenerende bare herlig. http://www.supersprint.com/homeuk.htm
frodekrs Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 okey. høres bra ut... bare prisen som ikke er like bra. hehe. muli jeg prøver ei slik potte.
mr_bmw Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 jeg liker potter som bråker i lave turtall og under 40 km.hva slags måte å anbefale.
ChrZZ Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Tror det før har vært snakk om at da burde man satse på Scorpion. www.koed.dk selger disse til en relativt normal pris. Dvs, rundt 3500,- Pottene der er fra katalysator og bakover.
frodekrs Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 bråker desse Scorpion pottene mye inni bilen? Er det bare bråk eller er det fin grom lyd?
steffen_sandnes Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 jeg har Scorpion potte på BMWen min og den gir GROOOOOOOOOOOOOOOM lyd. anbefales på det sterkeste Eisenmann er jo også kongepotte, du må velge en av de to.
Rope Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 jeg liker potter som bråker i lave turtall og under 40 km.hva slags måte å anbefale. Hvordan bil har du? jeg har et effekt anlegg som bråker godt, hele tiden. tenker på å bytte så har du orginal eksos som passer over på min så kan vi bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå