Gå til innhold

Angel Eyes tok fyr!!!! Lættis!


TronniE46
 Share

Anbefalte innlegg

Forrige uke smalt jeg på noen angel eyes på min E46.

Så strøkent ut! Men i dag da jeg skulle hjem fra jobb ble jeg gjort

oppmerksom på at det ene lyset ikke virka.

Jeg popper opp panseret og alt ser ut som det skal, untatt ene ringen på venstre lykt lyser ikke. Greit nok, tenkte det sikkert var blitt ødelagt og hvor crapy kvalitet det kunne være. Så kjører jeg hjemover og tenker, hmm... Kan jo være no koblinger som er slappe. Man måtte jo sette på en kontakt på ringene siden ledningene skulle lirkes gjennom lykta. Og det var sånn "klikk" så var kontakten på, og bare å koble til. Jeg stoppet langs veien, poppet opp panseret igjen, og fant ledningene til ringen som ikke lyste. Jeg begynnte å lirke ledningene innover i kontakten... Fikla og fingra... Så begynte det å lyse inne i kontakten. Hva ¤%$# er det?`Lyset ble sterkere og kontakten ble varm, til slutt smelta dritten. Måtte til slutt trekke ut ledninger og greier for å få det til å slutte. Damn! De som selger disse angel eye'ne her må vurdere å ta inn no med litt mer kvalitet!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt "en del" fra dem.

- bokstavene "C H R Z Z" til å ha bak på bilen, istedenfor "318i"

- 10 "xenon"-kupélyspærer. Dvs tilnærmet hvitt lys, sammenliknet med standard

- 2mm film til å ha utenpå tåkelyktene, for å forhindre (ihvertfall mindre risk) at f.eks. steinsprut knuser lykten(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...