PenguiN- Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 SKal bytte i bilen min, se signatur. Hvor i alle herrens dager står den? det er den som viser hvordan tempratur det er ute....forklar så godt som mulig da jeg tror jeg har letet over alt under panseret og i forkant av bilen...takk!
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Den skal ligge i høyre luftekanal til bremsene (høyre = når du står bakfra).
PenguiN- Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 altså, forann venstre frammdekk (sett forfra)bak fanger?
skywalk3r Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 jepp, stemmer det...skal se ledningen hvis du legger deg under fangern... mvh Stian S
Pedi Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 For enkelhetens skyld så regnes høgre/venstre på en bil utifra når en sitter i bilen. Dvs. førersiden er venstre og pass. siden er høgre. Ligger ikke sensoren på E36en på samme plass som på E34, dvs på venstre side i fangeren ved grøftelyset??
Dan Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Ligger på venstre side på min iallfall. På selve luftekanalen til bremsene.
Lien Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Er det temp måler på biler som ikke har computer originalt? Sjekka etter min her om dagen, men fant ingenting. Sitter da analog klokke i min originalt!
Hr.smith Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 var ikke tempmåler på min bil da jeg ettermonterte computer, måtte kjøpe en til ca 200kr og koble den til
Jonte Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Dette er en E36, ikke en E34 eller E46. Temperatur-måleren er festet i hullet som er i luftekanalen til bremsen på høyre side av bilen. Den er rund og har ett metallfelt som er like stort som en 5-kroning ca.. Med en plast tag på hver side for å festes i luftekanalen.
Jonte Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Dette er en E36, ikke en E34 eller E46. Temperatur-måleren er festet i hullet som er i luftekanalen til bremsen på høyre side av bilen. Den er rund og har ett metallfelt som er like stort som en 5-kroning ca.. Med en plast tag på hver side for å festes i luftekanalen.
Tore Diesel Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Rare greier, på min tidligere 94' 325 tds, satt den på venstre side. (Jeg måtte bytte min) Men uansett, venstre eller høyre. Dersom den er tilstede er det null problem å finne den.
Michael Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Jeg har ikke kjørecomuter, men jeg har funnet følern i den høyre kjølekanalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå