Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal bytte i bilen min, se signatur.

Hvor i alle herrens dager står den? det er den som viser hvordan tempratur det er ute....forklar så godt som mulig da jeg tror jeg har letet over alt under panseret og i forkant av bilen...takk!

Skrevet

For enkelhetens skyld så regnes høgre/venstre på en bil utifra når en sitter i bilen. Dvs. førersiden er venstre og pass. siden er høgre.

Ligger ikke sensoren på E36en på samme plass som på E34, dvs på venstre side i fangeren ved grøftelyset??

Skrevet

Er det temp måler på biler som ikke har computer originalt? Sjekka etter min her om dagen, men fant ingenting. Sitter da analog klokke i min originalt!

Skrevet

Dette er en E36, ikke en E34 eller E46.

Temperatur-måleren er festet i hullet som er i luftekanalen til bremsen på høyre side av bilen. Den er rund og har ett metallfelt som er like stort som en 5-kroning ca.. Med en plast tag på hver side for å festes i luftekanalen.

Skrevet

Dette er en E36, ikke en E34 eller E46.

Temperatur-måleren er festet i hullet som er i luftekanalen til bremsen på høyre side av bilen. Den er rund og har ett metallfelt som er like stort som en 5-kroning ca.. Med en plast tag på hver side for å festes i luftekanalen.

Skrevet

Rare greier, på min tidligere 94' 325 tds, satt den på venstre side.

(Jeg måtte bytte min)

Men uansett, venstre eller høyre. Dersom den er tilstede er det null problem å finne den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...