Gå til innhold

bilder av nyinnkjøpt M5!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det seriøst Kari "kule kjører" Traa??

Men kjempe fin bil vennen din har kjøpt. Og til en billig penge :)

jada, er nok det, dama har jo sansen for fart og spenning, så det forundrer meg ikke at hun eier m5 heller!

ST50.... på skiltet??

Da er den nok importert og registrert i Bergen i 2001 tipper eg.

korrekt! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut den gitt! Men dere fikk ikke prøvekjørt den noe før den ble henta da sikkert?

nei, så det var bare å ta en råsjangs! det ble jo spesifisert i kontrakten at bilen ikke var prøvekjørt da, og at ingenting skal være feil! så det er grunn god nok til heving av kjøpet, eller tilbakebetaling av peng, hvis det er noe seriøst feil med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Traa ja... Ho kjeme jo 44km ifrå her eg bur... Foreldra mine kjenne foreldra hennas eller nåke sånt...

Dagbladet hevda at ho i eit intervju sa at ho hadde køyrt ifrå Oslo til Voss på 3 tima og 45 min... Det var om natta med ein Rexton trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har aldri hørt om BMW X5 du ?

Jo. Men du har aldri hørt om fornuftig pengebruk eller? :)

Ekskivse may frensj, men no fucking way at jeg/vi gidder å bruke en halv million på en 5 år gammel varebil, selv om det står BMW i fronten på den. Nå får man kanskje de billigste fra '01-02 til ca. 400k, men det er fortsatt dyrt. Ikke er de kjent for veldig gode terrengegenskaper heller. Får fint en flott '03-04 RX270-290 varebil med skinn og hele pakka for mellom 220-240k, uten at vi har planer om noe slikt heller. Sa bare jeg godt kunne hatt en slik i stedet for Sportagen.

Men for all del, jeg er stor fan av X5, og har hatt gleden av å storkose meg bak rattet på en 3.0d med 218hk'n, og det var ikke stort å klage på der! Jeg bruker heller 1 mill på å kjøpe et hus/leilighet for å pusse det opp og selge med fortjeneste enn en halv mill på bil som koster meg 3-400,- hver eneste dag hele året. Kjøpe nyere X5/5-serie/7-serie eller andre masseproduserte dyre biler er vel noen av de verste investeringene man kan gjøre rent økonomisk sett.

den setningen skjønte jeg ikke mye av.. :lol: skulle kanskje stå helt i stedenfor flett?

Æh.. nei.. flett ny er type såvidt rulla ut døra på butikken.. eller noe i den dur. Men du må gjerne bytte ut flett med helt om det funker bedre for deg. Det blir samme mening.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...