Gå til innhold

dash puss


oas3k
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til og vaske/pusse opp dashborde siden det ser litt "gammelt" ut nå.

Jeg har en bmw e46, men så var jeg litt usikker på hva jeg skal bruke for å freshe det opp.

Brukte turtle wax dashbord shine svamp på min gammle bil og det ble veldig bra, men synes dashborde på bmw en har en spesiel overflate som muligens ikke skal glinse på samme måtte.

dere skjønner sikkert hva jeg mener :P funker den turtle wax svampen bra på e46 også eller er det et annet produkt jeg burde bruke vis så helst et som finnes på bil teama eller lignende så jeg slipper og bestille fra nette. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe som er dumt med at det glinser er at du får mye lettere reflekser av det i frontruten når solen skinner.. ivertfall virker det slik.. innbiller jeg meg :)

Selv tror jeg bare jeg skal vaske det med "grønnsåpe og vann" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare innom shell så fikk abre tak i turtlewax cockpit shine svampen så tok den for å teste å synes den funka bra, man kunne regulere plankheten med hvor hart man tok i når man pusset og matrialet fikk litt mørkere farge.

eneste probleme var å få pusset nærme kanter da den øverste delen av svampen sperret den mykedelen i og komme til langs kanter, eller til og ambefale.

(ble mindre forskjell en når jeg brukte den på celicaen, grunnet matrial typen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker sånn swiffer duster støvkost på dachbordet og i midtkonsollen jeg.. veldig greit.. tar med seg alt støv fra kroker og kriker. + inne i lufteventilene.. Jeg er motstander av blank finnish på dachbordet.. synes dette gir et litt billig toyotapreg hehe. når jeg kjøpte bilen var det smurt på sånn blank guffe. gikk over med zalovann og vaska bort jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...