Ch88 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 skall ha effektanlegg med endestuss på hver side, trur det skal bli litt rått det blir nok ganske så gromt ja! eller bra du står på å jobber.. morro å følge med
BMWGUDEN Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 ja det er jo morro og ha någe å ta seg til på fritiden. hehe
BMWGUDEN Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 eg var nede og såg på farger, der fant eg ein skikkelig tøff lilla farge, så eg fer sjå om eg får lakkert bilen i den fargen
BMWGUDEN Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 fekk montert sportsbremsa på fører siden i natt skal montere på passasjersiden på søndag, så skal eg få lakt inn nye bilder
BMWGUDEN Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 noen her på forumet som har tips eller bilder av e30 med stilikt dasjbord med instrumenta montert, har gått tom for idea til ka eg kan gjøre innvendikt på bilen, håper på svar
BMWGUDEN Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 det var stilikt med innstrumentane der må få montert mine der i neste uka vist eg fer tid legger inn noen nye bilder av fronten måtte bare setta det sånn halveis på, så eg kan fårestille meg kossen resultatet blir. tru den skal bli nokså stilige når den blir lakkert tok ut fjernlyset på fører siden for å få godt med luft til powerfilteret får ikke gjort så mye imorra for då er det oppkjøring men på tirsdag skal eg sveise ferdigt kanalen på passasjersida, og pussa ferdikt sieskjørtane så skal eg få begynna å demontera dasjbordet og bygge det litt om, med innstrumenta og høytalere
Ch88 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 www.e30.de ... kan se i det uendelige på e30'r der....
BMWGUDEN Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Skrevet Mars 6, 2006 bmw prosjektet er avsluttet for for nå, pågrund av pengemangel skal kansje selga bilen,
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 bmw prosjektet er avsluttet for for nå, pågrund av pengemangel skal kansje selga bilen, ØY! Du kan ikke gi opp nå. selge bilen?? hvorfor? da er all jobben du har gjort bortkasta, en uferdig prosjektbil er ikke verdt mange kronene... Sett heller bilen vekk og begynn på den når du får litt mer penger
Steffan C Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Sett heller bilen vekk og begynn på den når du får litt mer penger Det er jeg helt enig i, gjør deg ferdig med den(en eller annen gang) før du selger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå