BMWGUDEN Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 jo eg fekk jo lappen, men det var lakkeringa så blei for dyre, hehe men eg må få den til stavangar så snart så mulikt, skal nemlikt flytte til dit om ein måneds tid
Ch88 Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Kjøp inn kompressor og lakk sprøyte, øvelse gjør mester...
BMWGUDEN Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 eg tenkte på det samme, lånte lakksprøyte av søskenbarnet nå, og skal låne kompressor av ein kamerat, så fer me sjå kossen det gjenge, hehe
BMWGUDEN Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 lure litt på farge er skal ha den, skal ikke ver metallic, ka synes dere passer på ein e30 helst ein knall farge, har noen et bilde av ein e30 med knall grønn farge? er det noe fint?
BMWGUDEN Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 nå har eg vert og bestilt lakk \:D/ ,(orangse) blir lakkering imorra skal ivertfall få lakkert stylinga, panseret trunken og døren, vist alt gjenge etter planen hehe skal hente kompressoren idag ellar imorra, blir morro og lakkera det selv, eg trur det skal bli litt tøft med orangse e30 med sorte viduer og lykter rundt om, glede meg til og se resultatet noen som har bilde av ein orangse e30 som di kan legge inn her?
BMWGUDEN Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 montert monoviskar og et bilde av feste til fronten skal ut og begynne å demontere nå
jpse36 Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 hvor mye ble lakkeringa på da.. siden du ikke har råd?
Ch88 Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 par lapper kan jeg tenke meg(i lakk), iogmed at han gjør det selv å låner utstyr. eller kjempe bra at du ikke ga opp prosjektet. selvom resultatet kanskje ikke blir 100% hvis det er første gang du lakerer selv, så har du garantert lært mye til neste gang ihvertfall
John H Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Se her ja..går jo på fram dette Blir sikkert kult med en knall orange farge, du må ha litt tålmodighet vettdu
Ch88 Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 fant EN e30 som var orange, å den var faktisk ganske rå: flere bilder: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00825.htm
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Syntes ikke den var fin i det hele tatt jeg... Ble litt for breie felger og ikke riktig design heller.. Godt å se at prosjektet fortsetter
Ch88 Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Syntes ikke den var fin i det hele tatt jeg... Ble litt for breie felger og ikke riktig design heller.. Hva mener du med ikke riktig design?? "feil" styling da eller? for designet på E30 er vel noe av det "riktigste" som finnes edit: eller mente du felga? Er jo vell bare 9-10" borbet rund baut? ja. det er ikke værre enn det. Borbet A i 9X16 ET15 hele veien.
oddis Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Hva blir fargekoden? "Orange"? Regner med at det er ordentlig lakk vi snakker om her, ikke benga/quick etc..? Og la meg bare si; lakkering er en treningsak! Sjelden det blir bra på første forsøk... Husk å issoler godt, heng gjerne opp mye plast ol, og fukt rommet. Gleder meg til å se resultatet
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 edit: eller mente du felga? Jeg mente felgene Resten av bilen var fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå