Rage-A Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Som topic sier. Dette er det som sitter mellom girstangen og varmeapparat justeringene. Noen som har denne? HASTER! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ring høgger'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ingen som har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 har den klokka og hylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 har den klokka og hylla.. Mulighet til å ta bilde? Så kan jeg se om det er alt jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Her er klokka.. hylla er skjært i pga jeg har satt i minitor der istedet..hylla sitter jo festet i den lille plata som sigarett tenneren sitter i..derfor jeg har skjørt i den, men det går jo seff an å lime sammen..men klokka er hel og fin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 Trenger nok hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Dette er nå i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå