Lien Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Er ute etter en bil som jeg kan bruke til isbanekjøring. Er derfor ute etter en BMW E30/E28/E21 el. til en pris under 5000 kr. Kriteriet er at den starter og går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kan jeg friste med gamle E28 520'n til Erling Havnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Den bilen har jeg ikke sett gitt.. Har du bilder? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal få tatt noen bilder imorra, håper jeg, bare bilen ikke er fullstendig nedsnødd.... Så tar vi resten på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå