Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Holder jo til masse felger detta da Start som felgreperatør Nei, alvorlig. Står Esso under clients ser jeg ja. Spørs om ikke Esso offshore industri er forbruker eller noe. Aluminium er "enkelt" å slipe med papir. Prøv høylegert metall, som vanlig syrefast eller Duplex/Superduplex. Det er drit det. Men det går. Men det verste jeg har pusset på er Triballoy. Brukte ett par dager på under 0.1mm. Vil også skyte inn at jeg ikke er noe felgreperatør, men ville bare nevne at det finnes måter å gjøre ting på selv. Det fulgte også med en meget utførlig bruksanvisning. Med instrukiv dvdfilm og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 hmm. litt dumt det med prisen. Vet ikke om noen andre litt rimeligere produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Kan ikke komme på noe annet i farten nei. Men den første gangen vi benyttet dette, fikk vi det som en prøve. Kanskje 2-3dl samlet. Holder til flere felger, om du da ikke har kjørt av hele breikanten Prøv å få en prøve igjennom jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 fikk felgene med bmw'en jeg kjøpte i fjor. har bare sett på en av felgene, og den så ikke helt fin ut.. masse dype kutt helt ytterst, der dekke sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 hva med stålplast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 hva med stålplast? ingen som vet om det er mulig å fylle sårene med stålplast, for så å pulverlakkere? tåler det 200 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Vet ikke hvor i landet du bor, men felgservice i Askim fikser det meste når det gjelder felger og dekk . http://www.felgservice.no/ De fiksa 18" mine for to år siden. Ordna alle kanter, retta en bulk i bakfelg og lakkerte alle hjul, kosta 2000kr. Meget bra resultat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 synes det blir litt dyrt... kjøper heller nye felger da, er ute etter noe som jeg kan sparkle ripene med selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Det va jo skitbilli. Det liksom litt mere enn 30min arbeid bare det å klargjøre felgen for lakkering. De skal jeg høre med også. Har kun litt grove riper i felgkantene, men irre mæ hver gang e ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 var ganske billig ja, så ikke at det var med lakkering. med er jo litt langt unna for meg. bor i oppe i kalde nord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eskrace Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Hos Dekk 1 i Hunndalen og Arne Wangen på Raufoss,men han sier alle enn skal styre unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå