Elektrikern Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei. Er nokså ny her, så jeg regner med at denne passer inn i Teknisk. Er på jakt etter "Custom Gauges" til E36. Er på jakt etter typen som lyser opp også hadde det vært utrolig kjekt om jeg kunne lagd en egen logo. Har sansen for denne men hadde vært utrolig kult om man kunne lagd noe eget logo for å gjøre det mer personlig. Noen som vet om noen steder? Både norske og utenlandske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg har ihvertfall kjøpt de der: (nei, vi trenger ikke en tråd om at dette ser ut som sirkus ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elektrikern Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Sweeet.. Synes de minner litt om bilspill og sånn Noen som husker NFSU der man har custom gauge med Pandalogo på? Har lyst på sånn kombinert med de med glow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 chrZZ: Du har vel ikke sett de samme til e34 vel?? sliter virkelig med å finne det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ikke sett noen til E34 ennu nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Mulig disse har noe: http://www.deltagfx.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Mulig disse har noe: http://www.deltagfx.com/ takker for tipset men som vanlig er det masse e30-e36 og e46 men no e34 NEI da,vil ha noe sånt vi oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 dette ser helt ut som et sirkus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ikke sett noen til E34 ennu nei.. Hvor kjøpte du kromringene? De jeg har nå, har dårlig passform... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Hos vår gode kjære czt.no Som vi alle elsker. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucas Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvis du ønsker plasma skiver, alu ringer, +++ se på www.carbiz.no Er det noe du ikke finner på siden så ta kontakt med Tore som driver siden. Da får du sikkert en vettu svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 man så sinsykt kult det var. var det noe stress å montere det greiene der eller? sånn skal jeg ha as! blir fargene på trip telleren oxo i den riktige fargen? eller blir de fortsatt den gamle gode rød fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ChrZZ, anbefaler at du lakker nålene dine røde, de synes ikke veldig mot den hvite skiva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Mulig disse har noe: http://www.deltagfx.com/ takker for tipset men som vanlig er det masse e30-e36 og e46 men no e34 NEI da,vil ha noe sånt vi oxo Er bare å ringe eller mail di så fixer di til din bil og tror jeg=) Har affal en kompis som kjører en MB 2,3 16v hn ringte og striken fixsa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå