Kobar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ønsker å kjøpe ett ratt til min e30, ett som r mindre enn det originale ihvertfall. ikke så mye over tusenlappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=16569&highlight= kjøp m-tech1 rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 vil aller helst ha med en diameter på 30cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 tru mitt er på 30cm i diameter det er et jamex ratt med kromm, og svart skinn, nav har jeg også, bare sei ifrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 BMWGUDEN: Jeg bor jo ca 4 mil fra deg, kan jo eventuelt bare komme å hente det selv... Gidder du å ta noen bilder å sende til mg på enten tlf eller mail? har sendt deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 når kommer bildene av jamex rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå