Gå til innhold

Defekt støtdemper? HJELP!

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E-36 coupe.

Skiftet for ca 2 år siden til høydejusterbart understell av meket K&W variant 1. Har i det siste hørt dunkende lyder i bilen over fartsdempere og ved sving.

Hadde bilen på verksted i dag, der det ble konstantert at "dunke"-lydene kommer fra de bakre støtdemperene (dette er jo støtdempere som sitter separat). Dunkingen kunne tydlig føles når en holdt rundt demperen.

Så kommer mitt spm:

Dette skal vel ikke skje med så nye dempere?Hva gjør jeg? må dempern skiftes? Kan det være dempertopplagerene som er utslitte, selv om disse ble skiftet for 2 år siden? Kan andre sportsdempere benyttes til dette settet (eks. bilstein sport), og evnt. hvilken innvirkning vil dette ha på bilen med tanke på at det er andre dempere foran?

Butikken der jeg kjøpte senkesettet er nå nedlagt/konkurs, så der er det ingenting og hente, men hvilken reklamasjonsrett har jeg i forhold til hovedimportør eller K&W i Tyskland direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte dem ikke tilfeldigvis på b4you i oslo?

KJøpte et komplett senkesett der for 2år siden og fikk en lang avhandling fra et advokatfirma om at eg ikke hadde betalt det!

Og nå var de jo konkurs.

Men heldivis betalte jeg med kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...