Gå til innhold

BMW E21 nå handlet inn, bruksbil er foreløpig plan nå.

thomkleven
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmmm... Blir mye arbeid dette her... :? Hehe...

Må ha i større motor, men vet ikke om jeg skal godkjenne den med større, eller hva jeg skal... Prøve å få i gang 1.6'en til godkjenning hadde vært greit... Eller rett å slett gi blanke i å godkjenne, og kjøre med prøveskilt og på bane...

Hmmm... Time will show.

Men det greieste hadde vært skilter, for å spare bonuspoeng.

Er hvertfall 15000 billigere enn 525'en å forsikre... Så den står på gamlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis jeg får hooket tak i det Jamex- settet til en billig penge, så blir det senkefjærer... Men må først se bilen an! Få den opp på bukk, og få et overblikk over prosjektet. Når jeg får begynt på den, havner den under Prosjekter ja! :)

Må vel hente den så snart bonusen kommer, og snøen regner bort, så jeg får tak i den. Å så må vi få leid det lokalet, for å ha bilen stående! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
ta vare på den bilen :D

du vil ikke angre :D jeg har en e-21 og liker bilen utrolig mye.

herlig sommer bil :) holder på og bytte motor nå :D

Skal nok det vettu. :-)

Hentet den forrige helg, så står trygt parkert hjemme i garasjen. Svev bare på 3 sylindere da jeg kjørte den hjem, (den startet endelig etter en halvmeter med stikkflammer opp av forgasseren :lol: ), men den gamle doningen var ennå fast å fin i fisken, og veldig god å kjøre.

Byttet ene pluggen dagen etter, og kjørte en del, og var veldig fin å kjøre. Men sviver ikke helt som den skal... Hmmmm.

Tror jeg bruker vår/sommer/høst og prøver få den godkjent, og fikse opp til å ha på veien, for så å avskilte 525'en å gi den en god overhaling det påfølgende året. Den trenger det sårt.

Så i grunnen veldig bra ut rustmessig,men har ennå ikke fått den opp på bukk. Skal nok få et overblikk i påsken. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...