Gå til innhold

Hjelp! Hvilken farge på felgene?

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Synes du skal velge sort til banebruk, bilen blir ENDA barskere da... :wink: Lyse felger er mer elegant.

For å få prikken over i'en skulle du også fått deg gule lys til banebruk.

Compact2.jpg

Lysene på denne er photoshoppet av HenrikE30+. Vil tro denne kombinasjonen av gule lys og mørke felger hadde blitt "jækla" bra på din sorte ulv... :beer:

Hvis det er noen som er gode på photoshopping, og har tid, hadde det vært morsomt å sett hvordan resultatet ville blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge på felgene?

Sort/mørkt senter ser kun bra ut med polert kant.

Hvitt går sikkert greit på disse felgene men jeg foretrekker sølv og gjerne en blankere sølvfarge enn den som er på de orginalt.

Prøv å PS de helt sorte/mørk grå med en rød stripe på kanten som ligger an til dekket. Tror det kunne blitt litt racing. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du lakkere de strøkne felgene, joar? de var jo som nye.. :wink:

du har to valg: hvit eller gull! :D

He he :wink: De går til behandling på mandagen,så tar lakkereren de når han har tid.Behøver de ikke på en stund enda tror jeg når jeg ser ut av vinduet #-o Tror forøvrig at valget har falt på antrasitt-farget [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal velge sort til banebruk, bilen blir ENDA barskere da... :wink: Lyse felger er mer elegant.

For å få prikken over i'en skulle du også fått deg gule lys til banebruk.

Compact2.jpg

Lysene på denne er photoshoppet av HenrikE30+. Vil tro denne kombinasjonen av gule lys og mørke felger hadde blitt "jækla" bra på din sorte ulv... :beer:

Hvis det er noen som er gode på photoshopping, og har tid, hadde det vært morsomt å sett hvordan resultatet ville blitt...

Ja,hadde vært morsomt å sett det :) Så sint ut den Compacten der :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...