Gå til innhold

Oppfordring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy f...

Nesten mest skummelt at bilen bare tipper synes jeg.. normalt forventer en jo bare at bilen skal begynne å snurre bortover, men holde seg på hjulene. Ser det KAN være det er en liten kant i overgangen gress-betong-asfalt, det ser ut som det er akkurat der bilen blir kastet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vel litt dårlig tid til jobben han der. i tilegg til belte hadde lavere tyngdepunkt på kjerra hjulpet endel

Det er også sant ja. Har selv vært den lykkelige eier (faktisk) av en 3dørs Rav4. Den var ikke så ille, og tror ikke den er noe verre enn MPV`ene som kjører rundt. Men BMW var det ikke 8)

Men jeg vart skremt for ca.1år siden. Var å prøvekjørte en Avalanche. Masse motor (Volum i det minste :lol: ), men veiholdingen var ikke i nærheten av å kunne forsvare dette. Har kjørt storbil i 2år tidligere, blant annet en brannbil med 4m3/l vann ombord (heter det ombord i bil :?::wink: ).

Alle som har kjørt bil med bevegelig last, vet at det kan være tricky. Men Avalanchen var mye verre. Bremset hardt, og den retarderte bra, 30m :!: . Etter det så føltes det som tråsykkel med for slakke bremser. Jævli ekkelt. Prøvde også litt sikk sakk kjøring, med det resultat at faderen fikk seg en kraftig kul i hue. Ikke for at bilen svingte så brått, men blekhuset oppå ramma klarte ikke å følge understellet. Noe som resulterte i at hytta etterhvert kom motsatt vei av det jeg svingte. Hadde jeg fortsatt, hadde dette resultert i velt, det er jeg overbevist om.

Meldte bl.a bremsene som feil til selger, emn han ringte meg og sa at de var OK. Måtte jo huske at dette var en stor bil, var svaret jeg fikk :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...