Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Alle BMW kolleger, vær så vennlig å benytt belte http://dl2.dumpalink.com/media/8YggDpXu6VF5/SMNp6Y4v6UyJ.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Å shit, det der så absolutt ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Såg ikkje bra ut dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 ...jaja han skal ikkje sitte i bil meir han der..... Tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Uffda Den ene bilen snidda han da...men ikke den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 AU! såg ikkje bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Hoved dødsårsaken i trafikken før biler var utstyrt med belter var faktisk at folk ble kastet ut av biler og havnet under enten den bilen de ble kastet ut av, eller en annen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 hadde vel litt dårlig tid til jobben han der. i tilegg til belte hadde lavere tyngdepunkt på kjerra hjulpet endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Fy faen det der var stygt! SSå ut som ei dokke som ble kasta rundt og overkjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 bruker alltid bilbelte!!! og det bør alle gjøre, litt sent å så ja men skulle bare.... når ulykka har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Fy f... Nesten mest skummelt at bilen bare tipper synes jeg.. normalt forventer en jo bare at bilen skal begynne å snurre bortover, men holde seg på hjulene. Ser det KAN være det er en liten kant i overgangen gress-betong-asfalt, det ser ut som det er akkurat der bilen blir kastet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Blir faktisk uvel av å se slik..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 det der var ikke pent!noen som vet om det gikk bra med de i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 å Ikke bruke bilbelte er ikke tøft sier jeg bare! for og være ærlig syns jeg Ikke synd på de som blir hardt skadet/drept i ulykker hvor bilbelte kan være årsaken. dette var Ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 hadde vel litt dårlig tid til jobben han der. i tilegg til belte hadde lavere tyngdepunkt på kjerra hjulpet endel Det er også sant ja. Har selv vært den lykkelige eier (faktisk) av en 3dørs Rav4. Den var ikke så ille, og tror ikke den er noe verre enn MPV`ene som kjører rundt. Men BMW var det ikke Men jeg vart skremt for ca.1år siden. Var å prøvekjørte en Avalanche. Masse motor (Volum i det minste ), men veiholdingen var ikke i nærheten av å kunne forsvare dette. Har kjørt storbil i 2år tidligere, blant annet en brannbil med 4m3/l vann ombord (heter det ombord i bil ). Alle som har kjørt bil med bevegelig last, vet at det kan være tricky. Men Avalanchen var mye verre. Bremset hardt, og den retarderte bra, 30m . Etter det så føltes det som tråsykkel med for slakke bremser. Jævli ekkelt. Prøvde også litt sikk sakk kjøring, med det resultat at faderen fikk seg en kraftig kul i hue. Ikke for at bilen svingte så brått, men blekhuset oppå ramma klarte ikke å følge understellet. Noe som resulterte i at hytta etterhvert kom motsatt vei av det jeg svingte. Hadde jeg fortsatt, hadde dette resultert i velt, det er jeg overbevist om. Meldte bl.a bremsene som feil til selger, emn han ringte meg og sa at de var OK. Måtte jo huske at dette var en stor bil, var svaret jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå