jpse36 Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 hei, har en bmw e36 318i m40.. motoren på denne begynner å bli veldig sliten da bilen har gått 270 000. tingen er at jeg har liggenes en overhalt m20 320i motor, som er byttet det meste på! motoren er komplett med ledningsnett og hjerne osv. spørsmålet mitt er om denne motoren passer oppi min e36 uten altfor mye modifisering.. e30 blir jo levert med m40 motor. så tenkte at m20 bør passe e36? tenkte je kunne bruke denne motoren så lenge, mens jeg overhallerer min 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 er ganske sikker på at det er annet ledningsnett på 320 motoren!ledningsnettet på m50b25 motoren som sitter i e36 går ikke i e30 uten modifisering! selvom den er 88 el nyere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 ledningsnettet får jeg helt sikkert orden på,, men lurer på om den passer inn i motorrommet med motorfester. og hvordan blir det med mellomaksel og giroverføring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Nei , oljesumpa på e36 er montert bak på motoren. På e30 og e34 som har m20 motor så sitter sumpa i framkant av motoren. hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå