Gå til innhold

2dørs 320 e30 Hogges.. Deler til salgs


Betakaroten
 Share

Anbefalte innlegg

Skal hogge en 320 som står og tar plass i garasjen. Dersom noen trenger deler er det bare å si ifra.

Motor og girkasse går fint, men har gått 300 000km. Motor selges hel eller i deler. Bakaksling er slitt, uten sperre og ukjent utveksling (

Veldig lite (eller ingen) rust på skjermer, panser, dører og bagasjelokk. Hele bilen er lakket i mattsvart bengalakk 8) .

Interiøret er ganske dårlig, det meste gis bort mot frakt dersom noen kan få bruk for det.

2 sett med 14" orginale bmw alufelg. Dekk usikkert, skal oppdatere dette senere når jeg får sjekket. Mulig det er et sett med brukbare sommerdekk.

Så er det noen deler dere trenger så kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg karoseriet, men ettersom du skal hugge det er det vel ikkje i så bra stand (?).

Litt langt å reise å hente det også!

Karoseriet er helt ok stand. Litt rust her og der, men ikke noe farlig. Forrige eier hadde kjørt på en elg så det er bulk på taket.

Jeg kan få sendt det med hurtigruta. Kan muligens kjøre det på henger til trondheim.

Jeg kan prøve å få tatt noen bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.home.no/kennethw/ Her er noen bilder av interiør og rust.

Som dere ser er det litt rust her og der. Om karosseriet er brukbart er opp til dere og bestemme.

Kan nevne at fronruta og ruta i høyre sidedør er helt nytt.

Førersete er som dere ser utslitt og reparert med gråteip 8) men pasasjersete, baksete og dørpanelene er helt fine. Dash er også ganske brukbart.

Bilder av råder kommer på tirsdag.

EDIT: Fordelerlokk og rotor er helt nytt. Motor er 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...