Gå til innhold

Noen som vet hvor gamle bilen min er?

Eirik3
 Share

Anbefalte innlegg

Ble sittende å tenke litt på E46en jeg hadde for noen år siden. Er det noen som vet hvor den befinner seg i dag? Om den lever? Bilen er/var (?)en 2001 mod E46 318i touring, titansilber, shadowline, svart innertak, svarte lister og svarte sportsstoler i stoff, sportsunderstell, multifunk.sportsratt, xenonlys. Kjøpt fra Tronrud Bil i Drammen. Reg BP58104. Bilen gikk i Sandvika/Asker/Bærum 01-02 det ene året jeg hadde den. Etter det gikk den ytterligere ett år der, men med en annen bruker. Solgt i januar 2003 mest sannsynlig,mulig noe senere samme år. Mener å huske at jeg søkte den opp på periodisk kontrollsidene på vegvesen.no for lenge siden og da var det Elverum som kom opp som mulig kontrollstasjon. Hadde vært artig å vite om den fortsatt har det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til trafikk stasjonen (samme hviken). De oppgir nåværende eier på bilen (samt tidligere).

Er ikke så nøye for meg HVEM som eier den, bare litt morsomt å vite hvor den er og hvordan den har det hvis noen har sett den eller vet noe om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også siden og finner bilene.. Men ble litt nysgjerrig nå.. Hadde en 93mod reg 92 318is coupe i 99. Noen som har sett den i det siste, står at den er avskiltet. Er denne bilen her:

bmw318is15aa.jpg

Sorry Eirik3 at jeg blander meg inn med min bil her, men fikk litt lyst til å vite hvor den har blitt av. Om den er skrot, om noen av dere har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Eirik3 at jeg blander meg inn med min bil her, men fikk litt lyst til å vite hvor den har blitt av. Om den er skrot, om noen av dere har hatt.

Ikke noe problem ;) Slenger på en annen bil jeg har hatt også da, selv om jeg vet hvor denne går hadde det vært artig å vite mer! Det er en 96/97 520i E39, Oxfordgrønn med svart skinn, liten M-list på bakluka, hadde 50/50 senking, regnr LY51263. Denne går etter hva jeg har forstått i Sandefjordsområdet, ble solgt dit i mars 05. Noen som vet noe mer om denne?

Når det gjelder www.vegvesen.no så får jeg opp det vinduet med bilmodell, kontrollfrist osv, men ikke linkene til de aktuelle kontrollstasjonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...