Gå til innhold

Alarm-/startsperreproblem


g4ndersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis den er lik med den på bildet, eller er lik og i tillegg har en "slider"-knapp, så skal den ha 2 stk pr fjernkontroll av de batteriene jeg linket til (jeg har tross alt jobbet med salg og installasjon av defa tidligere).

Det er en fremgangsmåte for å få start uansett, men da må du ha pinkoden som sto på et lite kort som fulgte med alarmen. en 5-siffret kode. Der står også fremgangsmåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skriver man koden? Har ingen papirer på alarmen. Det er ikke slider på min fjernkontroll.

Men er det noen måte man kan koble bort dette sånn at jeg får start på bilen og få den hjem så jeg kan studere dette nærmere? Startsperra er koblet til, så jeg får ikke start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett lignende problem på en eldre bil jeg hadde, - 20 på fjellet. Og alarmen ville ikke slå deg av (Defa). Tok da start kabel mellom batteri og starter, alarmen kom med et kort hyl. Men bilen startet.

Alarmen funket fint etter det også, men fikk byttet den siden den ikke virket som den skulle i kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skriver man koden? Har ingen papirer på alarmen. Det er ikke slider på min fjernkontroll.

Men er det noen måte man kan koble bort dette sånn at jeg får start på bilen og få den hjem så jeg kan studere dette nærmere? Startsperra er koblet til, så jeg får ikke start.

Hvis du ser på side 3 på linken jeg la ut, så ligger det bruksanvisning der for hvordan koden skal "tastes" inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...