BimmerKing Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Er det noen der ute som er interressert i min E34? Den er eu-godkjent til april 2008, og ser MEGET bra ut alderen tatt i betraktning. Kun voksne eiere. Km stand ligger på 240 000. Det er el.vinduer foran. Takluke. 15" BBS alu med gode sommer og vinterdekk. Prisen på min vil ligge i regionen like under 30 000.- inkl. årsavgift.... Flere bilder kan sendes via mail. Ta kontakt på mail helst. bimmerking@gmail.com Tlf 907 14 601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Bumpi bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den var sikkelig pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ja det er den Takk skal du ha forresten... Har nok igrunnen kommet til at jeg vil beholde den selv. Man vet hva man har, men ikke hva man får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Ja det er den Takk skal du ha forresten... Har nok igrunnen kommet til at jeg vil beholde den selv. Man vet hva man har, men ikke hva man får Behold den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hehe... Det blir nok til det ja... Har ikke hatt noe respons på den enda heller, så det er vel ikke noe problem uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Fin bil du har der Prikk lik som min, bare fargen er litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 bumpers.... Fortsatt interressert i innbytte. Helst E30 i god stand. Har lyst på mindre bil, og tar gjerne innbytte i billigere bil + penger Rent salg er jo også interressant da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvor i m&r holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Tresfjord... Ferga fra Molde, og ti minutter fra fergeleiet mot Åndalsnes. Evt tre kvarter fra Åndalsnes, hvis du kommer via Dombås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Ok! Har vel ikke tenkt deg til Trondheim i nærmeste framtid? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nei, dessverre. Er lappeløs for tiden, og har ingen som kan kjøre den dit heller akkurat nå. :/ Tenker du evt på rent salg, eller har du noe i innbytte evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Mye hadde du tenkt for bilen da? Turen tar vel rundt 4 timer fra Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 28 000.- Kommer litt an på om du har innbyttebil eller om det er rent salg et er snakk om Ture tar ca 4 timer ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Blir vel rent salg ja, ettersom at jeg ikke har bil fra før. Har du noen flere bilder å sende da? Mail: andreasdf@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg