BimmerKing Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Bumpetibumpibumpbump Nå har den fått hvite blinklys bak også
BimmerKing Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 Pris kan diskuteres litt Ta kontakt for evt mer bilder/info... Jeg har dessverre ikke bruk for bil, så derfor selges "Skuta" med tungt hjerte. 907 14 601 / bimmerking (AT) gmail . com
BimmerKing Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 "Litt" lavere enn 28k... 20 000.- som den står med dårlig batteri(Grunnet lite bruk), og skyldig årsavgift. Evt 25 000.- med nytt batteri og årsavg bet... NB: VED HURTIG AVGJØRELSE. Jeg MÅ ikke selge, men det er like greit at noen som har mulighet til å kjøre den tar over den. Jeg er lappeløs i 2,5 mnd til jeg... Men bilen spiser ikke mat der den står. Tenkte evt å kjøpe en E30 når jeg evt får lappen igjen
Aama_Racing Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 hadde jeg hatt pengene hadde det ikke tatt lange tiden før bilen sto på gårdsplassen min, denne er utrolig strøken.. (noe dritt å være lærling ass! blir så lite kronasjer av det:S)
BimmerKing Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 hadde jeg hatt pengene hadde det ikke tatt lange tiden før bilen sto på gårdsplassen min, denne er utrolig strøken.. (noe dritt å være lærling ass! blir så lite kronasjer av det:S) Tja, den er vel ikke "strøken", men den er MEGET bra for alderen.... Vurerer også 4X4/PickUp(Nissan KingCab etc/Mitsubishi Pajero, L200 og lignende biler) i innbytte. 2WD PickUp også av interresse Må være i god stand.
Anbefalte innlegg