marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 har en e46 touring med grått skinn interiør! har lyst å bytte framsetene mot sportstoler men har nå lett over hele europa etter sportseter tilsalgs(i grått skinn) uten å finne noe! har fått tilbud om et sort skinn interiør ,seter å dørsider men ikke resten av interiøret lurer dærfor om noen har bilder av ett grått interiør med sorte seter? har sett dette i en e46 en gang men husker ikke hvordan dette blei kan også bytte forseter med noen som har sportseter i grått skinn? er villig til å gi mye for slike stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Du har lett over hele Europa? Koed.dk har en E46 M3 inne med grått sportsinteriør! https://www.koed.dk/7.2.asp?bilnummer=148 (bilde 12) Veit ikke om de passer på toruing men du kan jo høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 veit at koed har seter men dem selger nok ikke bare forseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Svart over grått? Blir ikke det litt rart da? Har sett en E46 med mørkeblått stoff/dørsider og resten i lysegrå plast...så ikke så bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 ok,da er det vel bare å lete videre da kanskje disse hadde passet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Fant du ut om E39 stolene passet eller? Jeg har en med sportsstoler så jeg kan måle for deg om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 ja ta gjærne et mål e39 setene var så billige at jeg godt kunne kjøpt dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Det er bare selve stolen du vil ha mål av eller? Bredde høyde dybde osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Skal vi se... litt kjappe mål her: Bredde på sittepute til og med reguleringshåndtak 56 cm Bredeste punkt på rygg 53 cm Lengde/dybde sittepute 58 cm uten lårstøtten ute Høyde på rygg uten nakkestøtte 63 cm Dette er kjappe mål! Stolen er ikke større enn dette ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 da trur jeg det blir litt brett ja,men takk for hjelpen alikavell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå