Mauro Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Hei og hå! Jeg er rimelig ny her på forumet, men bare etter en times tid her, fant jeg en bil jeg ville ha, og ja, jeg skal hente den i kveld Første bil Gleder meg syyykt. BMW 320i Cupé 1993 modell... Gått 227,000 tror jeg... Litt mye ja. Legger til et annet bilde jeg tok i dag, men av bullen min. Han er så søt, så han får også være med i tråden. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Tøff dawg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 fin hund og fin bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 haha.. morsom hund... den så litt trist ut..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Er det en slags bullterrier? uansett så er ikke 227'km mye. På en 316 kanskje, ikke på en 320. Pen bil forresten, går det an å spørre om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Dødssøt hunde *klappepå* ! Jeg er selv ute en 320 nå. Velkommen som BMW eier da jeg VET Du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Velkommen til forumet, pen bil. Du får begyne og spare til go felger er det en vanlig Bull, eller en p bull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Grei føste bil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Pen bil! Det første jeg ville gjort er å satt på soting på siderutene framme - eller rivd av det bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Pen bil! Det første jeg ville gjort er å satt på soting på siderutene framme - eller rivd av det bak.. Definitivt.. Soting er i 90% av tilfellene ikke pent.. Men ellers en knall bil.. Kanskje fjerne øyelokkene? De vakke pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 velkommen til forumet! og grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Grattis med ny bil ja! Den trenger litt småfiks ser det ut som.. Ang hunden syns jeg den rasen ikke er pen..liker amstaff bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 pen bil! ville bytta nyrene å kanskje kjørt på med noen heftigere felger! ellers så den veldig strøken å fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Dette må jo være en flott første bil. Men få av soting og gå for noen andre felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 gratiis med ny bil! håper di føler deg hjemme her opå forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg