andersen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fin bil det, hvor mye måtte du ut med? Vet ikke helt om jeg likte de kromma nyrene i grillen, øyelokka og de sota bakrutene, men sånt er smak og behag Noen planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Takk for alle de positive tilbakemeldingene! Jeg har kjørt den ifra stavanger med min far nå! Går jævlig greit, og lyden er DEEEEILIG! Spilleren i bilen koster 5000,-! ^^, Felgene på bildet ligger i baksetet. Eneste som irriterte meg var at den gikk nedpå fartsdemperene her jeg bor i 3 km/t Må se hva jeg kan få gjort med det! Crome nyerene elsker jeg, så de skal ikke vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som har tips til hvordan å komme over de farts dumpene som ikke dekker hele veien (de små), med en bmw som er senket 60/40 ? Har seriøst et stort problem der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som har tips til hvordan å komme over de farts dumpene som ikke dekker hele veien (de små), med en bmw som er senket 60/40 ? Har seriøst et stort problem der Kjør på skrå.. 60/40 er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Skulle ikke tro 60/40 var noe problem, min er senket mer enn det. Hva skraper nedi? Plast, eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Gratulere med ny bil. flott denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 kjør på skrå over ja. har komemt meg over med bmw`n med 75mm forran og 50mm bak med full rieger så da er det ikke mye klaring noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Altså, jeg stikker å tar bilde av dem etterpå, så kan dere se... Ja, eksosen eller, miden under... Kikket så vindt under, og det er vel eksosen, men det er ikke noe galt med bilen. Kan også ha noe å si at det er en liten cupe, og at min far (stor mann), jeg og ett sett sommerdekk i baksetene hjalp litt ekstra på... Vet ikke jeg, men det er jo en stiv bil uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fin bil, fjern eyelooksa, andre grillnyrer, fjern sotinga, og noen feite felger Og en Goodygood polish Men den var tøff nå og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 fartshumper er ulik størrelse på..ganske irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Takk for alle de positive tilbakemeldingene! Jeg har kjørt den ifra stavanger med min far nå! Går jævlig greit, og lyden er DEEEEILIG! Spilleren i bilen koster 5000,-! ^^, Felgene på bildet ligger i baksetet. Eneste som irriterte meg var at den gikk nedpå fartsdemperene her jeg bor i 3 km/t Må se hva jeg kan få gjort med det! Crome nyerene elsker jeg, så de skal ikke vekk. Gamle bilen min dette her... hmm, just as u know den spilleren koster IKKE 5000;- jeg HÅPER du tok eu-kontroll på denne før du kjøpted den?!? hvor mye betalte du for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Gamle bilen min dette her... hmm, just as u know den spilleren koster IKKE 5000;- jeg HÅPER du tok eu-kontroll på denne før du kjøpted den?!? hvor mye betalte du for den?? Skremmer jo gutten du Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Gamle bilen min dette her... hmm, just as u know den spilleren koster IKKE 5000;- jeg HÅPER du tok eu-kontroll på denne før du kjøpted den?!? hvor mye betalte du for den?? Bilen er akkurat som den ble beskrevet. Fin og god å kjøre. Står at spilleren koster 5500,- på bilradiospesialisten, men jeg kjøpte den ikke pga spilleren, dessuten er minidisk noe dritt, så jeg har en pioneer spiller jeg skal hive i snart. Og nytt anlegg etterhvert. Fikse det som er i stykker osv! Hva jeg ga kan du få vite på PM Vil først høre hvor mye du mener den er verdt ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 nei behold nyrene...det var sinnsykt stilig.!! utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som har tips til hvordan å komme over de farts dumpene som ikke dekker hele veien (de små), med en bmw som er senket 60/40 ? Har seriøst et stort problem der blir vel bedre med sommerhjula..? eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg